Bir de bu durumlarda asla kendinizi eksik hissetmeyin bir anne hiçbir zaman eksik değildir annenin en büyük eksikliği yanındaki destekçileridir kim ne derse desin sana şunu diyecekler aman o yemeği ye süt yapsın aman bu yemeği yeme gaz yapmasın kimseyi dinleme tamam mı sen doğru bildiğin yoldan devam et şöyle meme reddi yaşarsa zorlanır mısın onu düşün yoksa sadece çocuğum emsin de sağar veririmmi yoksa mama veririm benim için sorun değil hani bunları da düşün sen nasıl kolay ve rahat hissediyorsan kendini, sütün varsa sağ ver ama anne göğsünden emmmesisenin için daha kolay olacak neden biliyor musun benim çocuğum bir buçuk aylıkken mama içmeye başladı şu an 6 aylığı bitirmek üzere gece yarılar bazen çok acıkıyor biliyorsunuz 6 aylık da ek gıdaya geçiliyor ek gıda da kesmiyor illa o mama isteniyor gece yarıları kalkıp mama yapıyorum dışarıya çıktığımda mesela biberonu soğuk su dolduruyorum kaynamış soğumuş termosu da sıcak su kaynamış koyuyorum öyle ancak dışarıya çıkıyoruz hani artısı da var eksisi de var ama anne sütü gibi tabii ki de yok