Dnzdmr bence biberonla verme biberonla verdikce meme reddi yapar memeni almak ben 4 bucuk aydir sagarak besliyorum o kadar zor ki sosyal hayatim bitti cunku sagmazsam sutum azalicak ama bebegim emseydi her yerde rahatca emzirebilirdim bebisiniz daha cok kucuk memeyi kavramayi bilmiyor memenizi tam kavratın yutkunma seslerjni takip edin yeteri kadar çisli bez cikartmiyorsa 1 gunde enjektor ile sagdiginiz sutu verebilirsiniz ama biberon hatasina dusmeyin benim bebegim beslenemedigi icin doktorum mecburen biberona baslamisti 3 gunlukken o gunden beri mememi de tam kavramamaya basladı boylelikle meme reddi yasadim siz insallah yasamazsiniz