kendihalindeanne ben de bebeğim 10.5 aylıkken ayırdım hem odasını hem de montessori yatak aldım yanına da korumalıklarını. yine beşikte olduğu gibi kendini köşeye sıkıştırıp uyanıyor bazen 😂 ama yatağında çok daha huzurlu artık. diş çıkarma ataklar dışındaki zamanlarda az uyanıyor beşikte daha çok uyanıyordu. bence aklı daha çok ermeden odasını ayırmak da iyi oldu. çünkü yavaş yavaş yanımızda uyumaya alıştığını fark ediyordum sabahları bizim yatağımıza gelme isteği başlamıştı.