Kızlar beşikten montessori yatağa veya yer yatağına geçip bebeğim daha rahat uyuyor diyen var mı çok dönerek uyuyor mamaya kalkmasa bile mızmızlanıp kalkıp ağlıyor besige sığmıyor artık sanki 11 aylık acaba yer yatağı veya oyun alanlarından alıp içine yatak yapsam daha rahat uyur mu döne döne beşiği bırakıp bebeği daha güzel uyuyan var mı zaten artık beşikten de sarkıyor düşer diye korkuyorum