yanissa Prensesssannesiiii gayet güzeldi geçen sene kışın ortasında karpuz kavun bile aldık ordan yurt dısı ürünleri tayland falan gayet tatlı sera ürüni değil en azından
Prensesssannesiiii abilici5434gmailcom evet aldım 😅 Aydın da bir manavdan bulduk şükür yedim 2 tane ayırmıştım onu da biraz önce yedim 😂