hunilimomy Prensesssannesiiii bulunduğunuz yerde metro market varsa belki dondurulmuş bulabilirsiniz yada hamile manavlari var onları araştırabilirsiniz
BongomyaPrensi Prensesssannesiiii 1 ay daha sabretseniz aslında tek tük çıkar artık bu mevsimde bulmak çok zor bulsanız da o tadı alamazsınız 😬😁
middlemistt Prensesssannesiiii internetten bulabilirsiniz,bulunduğunuz yerde aşeren manavları varsa oralarda olur ya da hale gidip sorabilirsiniz bu mevsimde adet olarak anca bulursunuz zaten onu da 500 600 gibi bir fiyata geçen sene bu zamanlar bizde yana yana aramıştık 😁😁 dondurulmuş tavsiye etmem tadı çok kötü 😁
Prensesssannesiiii middlemistt ay dondurulmuş yedim berbat bir şey 😂😂 Aydın da bi manavdan bulmuş eşim gelecek inşallah yarına 🥰
Tugcebb Prensesssannesiiii eşim bana mahallede bir manavdan almıştı. Şubat gibiydi sanırım. Allah biliyor canım nasıl istedi o kadar para verdi 😂 içinde 4 tane vardı birini zor yedim. Uzun süre o tattan sonra erik yiyemedim 😂 bulamazsanız belki bunu düşününce aşermeniz azalır 🤦🏻♀️
maviportakal_ Prensesssannesiiii geçen bi postta görmüştüm bi marka erikli sofa çıkarmış nefsinizi körler belki
UrbanMom Prensesssannesiiii aşeren marketler oluyor sehrinizde varsa bi bakin isterseniz. Bi de eğer ankaradaysaniz esim bana kışın erik almıştı hamileyken seviyorum diye ona sorayım nereden almis diye. Ama yaz eriği gibi bir sey beklemeyin nefsinize iyi gelir en fazla.
middlemistt Prensesssannesiiii evet çok kötü ben ilk aşerince taze bulamayınca eşim bir ümit onu almıştı öğk yani 🤮 ay birde oturup hönküre hönküre ağlamıştım ben taze istiyordum buna niye para verdin diye paramız benim yüzümden boşa gitti diye 🤣🤣🤣🤣
yanissa Prensesssannesiiii istanbuldaysan bayrampaşa yıldırım mahallesinde vir manav var kocaman her mevsim her meyve var bende geçen kış bu xamanlarda aşermiştim erik oradan bulmuştum
Prensesssannesiiii yanissa teşekkür ederim aklımda bulunsun Aydın da bi manavda bulduk bugün gelecek inşallah 😊 tadı nasıldı peki
abilici5434gmailcom Ankara’da aşerdim manavı var, geçen sene almıştık. 4 erik 400 tlydi. Ama tadı eriğe benzemiyor pek, karton gibiydi
yanissa Prensesssannesiiii gayet güzeldi geçen sene kışın ortasında karpuz kavun bile aldık ordan yurt dısı ürünleri tayland falan gayet tatlı sera ürüni değil en azından