zeynep865 bırakmıyor ki mama gelene kadar ağlıyor uyumuyor şimdi 2 ye düşürdü kendiliğinden bırakır diye ellemiyorum bende. Doktor böyle birşey demedi diş sağlığı etkilenir kesinlikle bırakın falan diye. Sadece bırakalım yavaştan artık ek gıdadan alsın dedi bende hala içiyor diyince tamam çok zorlamadan biraktiririz yavaş yavaş dedi. Zaten anca diş çıkarttı çocuk 11 aylık oldu dişleri anca uzuyor 😅