kivancege diş döneminde falan mı eskiden beri mi böyle ek gıda konusunda? Bizim doktor mesela 1 yaşından sonra mamayı kesebiliriz dedi ama benim oğlum mama içiyor hala geceleri 3 kere mamaya kalkar. Artık ek gıdanin artip mamanın azalması gerekiyormuş biz mesela 130 dan fazlasını içmiyor gündüz çoğunlukla yarım bırakıyor. Bir gece uykusuna geçmeden 190 falan içiyor o kadar. Gündüz uykularına geçmeden mutlaka içer az da olsa.
Çok yapıp da dene bakalım ne olacak. Bitirecek mi belki senin bebise mamamil doyurmuyordur