Karacahanim 2,5 yaşında daha çok küçük. Her şeyi anlıyor çok zeki diyerek vicdanınızın sesini susturmaya çalışmayın. Hem yaptıklarının sonucunu kavrayamaz henüz, hem de ne kadar sevdiğini düşünseniz de kıskançlık muhakkak olur. Bütün gün tv açık demişsiniz. Bu da davranışlarını kontrol edememesinde bir etken bence. Bütün gün tv de atlayan zıplayan uçan kaçan neler görüyor kim bilir. Tavsiyem ekranı azaltın, elini meşgul edecek etkinlikler yapın. Su oyunlarını severler bu yaşta o tarz etkinlikler, okuma çizme yapıştırma tarzı şeyler yapabilirsiniz. Küçük hareketlenince daha kolaylaşacaktır. Sakinliğinizi korumaya çalışın. O da daha bebek ve kardeşi olsun diye o seçmedi.