2,5 yasinda oglum sürekli ama sürekli zarar ziyan yapiyor. Her gece yeniden karar alıyorum kızmıcam vurmayacagim sabırlı olucam diyorum. Ama her Allahin günü beni ağlata ağlata basima agri sokacak kadar delirtiyor. Sürekli mizmizlaniyor, her istediğini ağlayarak söylüyor. 3 aylik kardesi var. Az once 2 dakikalığına odada üzerimi degistiriyordum bebeğin inleme seslerini duyar gibi oldum. Gidip gizlice kapıdan bakayim dedim bebeğin karnına oturmuş bastiriyordu 😓😓😓😓 ben artik deliricem kıskanma mi nedir bu ben nasil mücadele edicem. Ne yapicam bilmiyorum. Aslında normal zamanda cok seviyor kardeşini kimseye vermiyor bile. Ama neden boyle yapiyor. Desteksiz büyütüyorum eşimde cok geç saatlere kadar çalışıyor. Kafayı yememe ramak kaldi