Deletedmom_968
Yaptırmadık biz, bişiler imzalattılar sağlık bakanlığından aranabilirsiniz falan dendi. Kızım tek çocuk, okula giden bi yakınımız yok, 12 aylıkken tekrar yapılacakmış zaten geçen sene 9. ayda bi aşı yokmuş bu arada bu sene konulan bi ek doz