hannee doktorların tavsiyelerine ve kendi düşünceme göre ideal yaş aralığı en az 4 (ilk çocuk sakin ise 3 de olabilir) en fazla 5 yaş olmalı bence. Hem ilk çocuk kendini idare etmeye başlamış oluyor, hem de jenerasyon farklı pek olmaz. Ben ve eşim kardeşi olsun diye konuşuyorduk hep ama sonunda maddi olarak biraz rahatlamak istedik, hem de yaşımız geçmeden olsun dedik. Bu süreçte kızım 5,5 yaşında oldu ve ben ilk seferki kadar kolay hamile kalamadım, aylarca denedik olmadı. Bir de maddi olarak en zorlandığımız dönemdeyiz. Yani kardeş yapmayı istiyorsanız fazla geçe bırakmayın derim, hayatın da kendi planları oluyor ve siz daha uygun zamanı beklerken hem daha uygunsuz zamanlar geliyor hem de geç kalmış olabiliyorsunuz