hannee Ben hep en az 2 çocuğum olsun istiyordum. Yaşım uygun olsa daha fazla da isterdim ama benden geçti artık 😂 Araları tam 3 yaş. İlk zamanlar çok çok zordu ama küçüğüm emeklemeye, oturmaya ve sonra da yürümeye başlayınca daha kolay oldu her şey. Tabi benim büyüğün kreşe gidiyor olması da avantaj. Şun küçük 1,5 yaş, büyük 4,5 yaşında birlikte çok güzel oynuyorlar