Nurci Deletedmom_968 içim rahatladı aslında koruyuculuğu yüksek bunu biliyorum ama işte yüzde 5’lik kısım da bana denk gelir hamile kalırım diye korktum
Deletedmom_968 Nurci ya insanın iç güdüsü beniö bir gün bile gecikse hemen paniklerim içiniz rahat olsun ama yinede test yapın nede olsa ihtimal var%5 bile olsa stres de çok etkiliyor sakin kalmaya bakkn
Nurci busra969 evet erişimi kolay ama 2 çocuğum var açıkçası orada çift çizgi görmekten korkuyorum birkaç gün daha bekleyip yapıcam evet kola takılıyor
Nurci Deletedmom_968 birkaç gün daha bekleyip uapıcam birde dişim ağrıyor bugün bile 3 tane parol içtim muhtemelen oda etkiliyor
AhsenEla03 Nurci kendi vücudunuzu siz daha iyi bilirsin ama doğum kontrol için kullanılan çoğu şey hormonları etklioyo birde parol da çok atmışsınız bence değilsinizdid bi kaç gün daha geçerse en azından stres olmamak için test yapın
deryadenizz_ Bende taktırdım adet düzensizliği yapıyo o yüzden endişelenmeyin bence, test falan yapma imkanınız oldu mu