Herkese iyi günler
3 ay önce implant taktırdım takarken regl dönemindeydim 1 ay sonra olmam gereken günde oldum sorun yok ama bu ay 4 gün günüm geçti dişim ağrıyordu çok ilaç içtim ( parol ) onun etkisi mi yoksa implant hormonlu olduğu için gecikme mi yapıyor bilmiyorum test yapmaya da korkuyorum var mı implant taktırıp hamile kalan 🫠