anneyiiim hiç üzülmeyin siz üzülürseniz bebeğiniz hisseder geçeceğini düşünün zaten artık 15 günü de geçmiş büyüdükçe güçlenecek bebeğiniz. İlk günler kritikti atlattınız o günleri şimdi bebeğinizi ve kendinizi düşünün. Bizdeki kan uyuşmazlığı kaynaklı böyle olmuş karaciğer enzimleri adapte olması gerekiyormuş anne sütüne 🥹4 ayda olabilir 2 ayda 1 ayda yani bu da bir süreç zaten 40 günü geçtikten sonra bebekte o uykulu hal falan kalmıyor nası uyutacağım derdi başlıyor😅