Kızım 15 günlük bugün,, sarılık geçen hafta 18 çıktı 1 gece hastane de yattık çıktığımızdan beridir 10un altına düşmedi bir türkü kilo da almış hani sütüm yetmiyor desem kilo kaybı olurdu ,,doktor da sık sık emzir diyor ama 2 saati asla geçirmiyorum devamlı memedeyiz başka ne yapabilirim nasıl geçiricez bu durumu yaşayan oldu mu tecrübeleriniz nelerdir