Minel-inannesi gubo ya ilk doğum gününde de 2yaştada pasta foto faslından sonra çıkartmak istedi. 3yaşta aklı kesti iyice, seneye içinize sineni kızınızın beğendiğini alırsınız. Maksat güzel vakit geçirmek, çocuğun mutlu huzurlu olması
Pamukhanim_ gubo bence ilki gayet yeterli bende çok basit bişey almıştım zaten 1 saat’te sıkılmış çıkarmıştı. Çok pahalı bişeye gerek yok bence
Pamukhanim_ gubo kendiniz bilirsiniz almak isterseniz ama mesela annemler kızıma böyle kabarık gelinlik gibi bir elbise almıştı bir kere giydi düğünde öyle bekliyor üstteki yine heryere giyilir. Kendiniz bilirsiniz eğer almak isterseniz alın