gubo Elimde siyah olan var ben onu giydirmeyi düşünüyorum yakın arkadaşım da ısrarla diğerini al senin giydireceğin şey güzel değil diyor kararsız kaldım bende masraf da yapmak istemiyorum açıkçası siz olsanız ne yapardınız fikirlerinize ihtiyacım var
Minel-inannesi gubo elinizdekini giydirin, zaten çocuklar kıyafetten tez sıkılıp pasta üfleyip foto faslından sonra pijamalarını giymek istiyolar.
reba Be de 2. Yi beğendim ama bütçenizi aşıyorsa da boşverin ilki de kötü değil yalnızca 2. Daha gösterişli hoş duruyor bence
forumungurmesi İkisi de güzel değil bence doğum günü için. İlki hiç olmaz ikinci de kaliteli durmuyor.
ZeydsMom gubo kac yasina giriyo cocuk. Yani cocuklar onemsemiyor cogunlukla bunu. Almissiniz giydirin. Zaten cabuk sıkılıyorlar.
gubo Minel-inannesi çok teşekkür ediyorum aradığım çok haklı bir yorum diyebilirim bende öyle düşündüğüm için almak istemiyorum açıkçası ilk doğum gününde 1000 tl verip aldım doğum günü bitene kadar ağladı
gubo ZeydsMom 2 yaşına girecek açıkçası kıyafeti almadım birisi verdi az giyilmiş benimde hoşuma gitti
Minel-inannesi gubo ya ilk doğum gününde de 2yaştada pasta foto faslından sonra çıkartmak istedi. 3yaşta aklı kesti iyice, seneye içinize sineni kızınızın beğendiğini alırsınız. Maksat güzel vakit geçirmek, çocuğun mutlu huzurlu olması