[silindi] momas evet gördüm çok güzeller canım. Ya doğumdan sonra normal kıyafet bile almadım almıyorum kendime. Kiloyu veremedim
gulsimacansu58 momas çok güzel ben kapalıyım özel günlerde giymek için almak istiyorum Sivas merkezdeyim yalnız kargo vs ne kadar olur?
momas gulsimacansu58 gardropstan alırsanız kargo ödemezsiniz sadece alıcı koruma bedeli ödersiniz o da az bişey bi bakın isterseniz yani taş çatlasın 280-290 a gelir
momas gulsimacansu58 tabi bakım çok uyguna koydum hepsini inanım 1 kere giydim tertemizler şüpheniz olmasın