momas Hesaplarımdan daha detaylı bakabilirsiniz hepsi temizdir 1 defa giyildi. Hatta içinde giyilmeyende var. Dolap adım:hulyacan1997 Gardrops:Momas
momas Htchc hepsini çok severek giydim ama bilirsin 1 kez düğüne bi yere giyilince bir daha giyilmiyor 🥲
momas Niyesordunbucevabi ah yok be canım giymem çünkü kimisi 36 beden asla olmam çok kilo aldım… bide her kıyafetle fotoğrafım var düğünlerde de gördü herkes zaten çok pahalıya almadığım için ucuza alıyorum sonra satıyorum başkaları da nasiplensin🥲❤️
[silindi] momas evet gördüm çok güzeller canım. Ya doğumdan sonra normal kıyafet bile almadım almıyorum kendime. Kiloyu veremedim