patiseverana çok araştrdım , en temiz içerik ve değerleri yükselten bestiron deniliyordu onu 4buçuk aydan beri kullanıyoruz. Şuan 9 aylık ve bu hafta kan testlerimizi yaptırdık tüm değerleri iyi geldi. İlk ocean ve sidefer almıştım ama değer yükseltmediklerini vs yorumlarını ve bir doktor paylaşımını görünce o kutuları bitirmeyi bile beklemeden bir hafta sonra bestiron aldım. Kullanırken d vitaminiyle aynı anda vermeyin emilimini azaltabilir. Süt ürünüyle birlikte vermeyin. Emmeden önce olabilir ama sonra da olabilir çünkü anne sütü ile normal süt aynı içerikte değilmiş yani emilimi çok azaltmıyormuş. Kabız yapmadı ek gıdaya başlayınca biraz kabızlık basladı ama öncesinde 2-3 ay bunu tek kullanırken yoktu yani damlayla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Eğer emziriyorsanız B12 nin sizin sütünüzden geçtiğini unutmayın. Beslenmenize dikkat edin. Doğumla birlikte demir depoları ilk 6 ay idare ediyor sonrasında demir, feritin ek gıda ve damlayla yükseliyor. Bebiş ek gıdaya baslayınca da yumurta, kuzu eti gibi gıdalara da ağırlık vermenizi öneririm sevgiler🌺