patiseverana Kızlar merhaba biz 4 aylık olduk ve demir desteği başlayacağız devletinkğnğ ebemiz çok önermedi isterseniz araştırıp alın başka dedi içerik olarak sanırım beğenmiyor. Kullandığınız demir ilaçları neler acaba ocean microfer kullanan var mı?
1995nsv lilosss merhaba demir değerlerinizi iyi yükseltti mi peki benim bebeğim 1 aylıkken değeri çok düşüktü, Ferrum hausmann ile başladık ama kabızlık yaptı
beybitolat patiseverana ocean kullandık ama 9.ayda kan değerleri sınırda çıkmıştı. Zaten burada da birçok anne işe yaramadığını söylemişti. Bence ocean almayın
patiseverana beybitolat aaa ebemizde bize onu önerdi araştır ama dedi burdaki anneler hep onu alıyor diye
oksuzz patiseverana sidefer kullanıyorum bende doktor tavsiyesiyle aldım kabizlik huysuzluk vs yapmadı gayet iyi suan 7 aylık hala onu kullaniyoruz
yusufveannesi29 patiseverana bizde devletin verdiği kakada kan yaptı Bestiron gaz yaptı kabızlık gibi sidefer önerdi doktor onu alcaz
patiseverana yusufveannesi29 devletin önerdiğini direk alma dedi zaten bak bir araştır dedi içeriğini çok beğenmiyor sanırım
elfefe patiseverana sideferle başladım sonra ocean övülünce ona geçtim ama tahlillerimiz de demiri düşük çıktı ve altı aylık bi tedaviye başladık şuan doktorun verdiği ferrum damlayı kullanıyorum
aelaa Yorumlara bakılırsa sidefer ve bestiron arasında kalacağım önümüzde ki ay başlayacağız, bende ocean almayı düşünmüyorum