2bebelianne__ emosss__ bnde bı deneyeyim olmadı Bebelac a geçtiğimizden beri günde 3 kez kaka yapıyor mamanin yaramadığını düşünüyorum kilo alımı olmaz ki bu şekilde sma da böyle değildi
emosss__ 2bebelianne__ ama kaka sayıları hep değişiyor abartılı olmadığı sürece günde 2 3 normal 2 yaşına girmek üzere genelde 2 defa yapıyor eskiden 3 defa yapardı son bir kaç aydır 2 defa
emosss__ gizematadeniz hipp denedim bebelac aptamil mamamil hiç birini içmiyor inatla sma alıyor doğduğundan beri