Merhaba kızlar kızım 7 aylik doğduğundan beri sma optipro kullanıyorduk çıkan haberlerden sonra Bebelac a geçtik ama günde 2,3 kez kaka yapmaya başladı mamanın yaramadigini düşünüyorum bana mama önerir misiniz?yada hala sma kullanan anneler varmı sizce güvenilir mi ?