ilbey17 1durununannesi bebeğim 10 aylık gece çok çok uyanır 1 yaşını doldurmasını bekliyorum acaba doğru yapıyor muyum
1durununannesi ilbey17 9 aydan sonra gece beslenmesine ihtiyac olmadigi soyleniyor ama siz doktorunuzla da gorusun boyu kilosu iyiyse biraktirabilirsiniz. En azindan azaltirsiniz
alparslanmomms bebeklianneninblogu bende deneyimsizim bu konuda ama gördüğüm kadarıyla mamayı kesmeye karar verdikten sonra bir daha ne kadar isterse istesin vermemeniz gerekiyor . Alışması için su teklif edebilirsiniz . Sonra alışacaktır diye tahmin ediyorum
edayilmaz bebeklianneninblogu şöyle deneseniz suyu fazla koyup mamayı az koysanız geçen instagram da görmüştüm de kadının biri bu şekilde azaltarak bıraktığını söylemişti
livanurvealpinannesi61 bebeklianneninblogu vermeyin alışır zamanla bağırıyor diye verirseniz bırakmaz
utkumantar bebeklianneninblogu bizde 17 aya gircez aynı durumdayım biberonunu yanına bırakıyorum içsin diye. Bikaç kişi mama miktarını azaltarak bıraktırın sonra sadece su istiyorlar zaten demişti. Öyle deneyeceğim ben.
ceren0660 asitutsak7 Bence 3 yaşa kadar verilmeli doktorlar böyle söylüyor siz bence tekrar değerlendirin…
hazelvemeyra ceren0660 3 yaşa kadar mı ilk defa duydum bunu. Yemek yedirip yatırmak daha mantıklı mama çokta iyi bişey değil sonuçta
asitutsak7 ceren0660 Böyle bir şey yok, 2 yaşına kadar içmesi gayet yeterli, hatta duruma göre 1.5 yaşında bıraktıran doktor bile var, iyi araştırın lütfen
ceren0660 hazelvemeyra Benim bebeğim Şubat 10 da 2 yaşına girecek günde 4 öğün yemek yiyor .3 kerede 150 ml civarında süt içiyor.Fazla hareketli bunların hepsini zorlamadan kendi isteği ile yiyor.Süt verip çocuğumu aç yatırmıyorum tabiki.
ceren0660 asitutsak7 İyi araştırdım zaten bu bebeğin isteğine göre değişir zaten eğer bebek içmek istiyorsa içer.İstemiyor ise zaten yapacak birşey yok.Ama çocuğun sevdiği ve beslendiği birşeyi 2 yaşta kesmek doğru değil kanısındayım.Hiçbir anneyi eleştirmiyorum , çok bilmişlik taslıyorsunuz siz .Herkesin anneliği kendine.Ben sadece fikrimi beyan ettim.Gastronoloji uzmanı doktorum bebeğin bağırsak sağlığı için bebek anne sütü alamıyorsa 3 yaşına kadar devam sütü icirmelisiniz dedi .
asitutsak7 ceren0660 Her doktor farklı birşey söylüyor zaten, genel fikir 2 yaşta bırakabileceği yönünde, hele de bebeğin uykusunu ve normal yediği yemekleri kısıtlıyorsa kesinlikle bırakılmalı, sizin çocuğunuz etkilenmiyorsa ne ala içmeye devam etsin
hazelvemeyra ceren0660 anne sütünü bile 2 yaşına verin diyen doktorlar mamayı nasıl 3 yaşına kadar diyo bende bunu anlamıyorum
hazelvemeyra ceren0660 bende süt verin demiyorum zaten size. Mama vereceğinize yemek yedirip yatırın zaten gece beslenmesini kaldırmanız gerekiyor bu aylarda diş çürüğü olmaması uykusunu aşması için
ceren0660 hazelvemeyra Diş çürüğümüz olmuyor .Gece beslenmesine çok nadir kalkıyor haftada en fazla 2 gece süt ister.Anne sütü almayan bir bebek olduğu için oğlum bu sepepten dolayı, doktorumuz 3 yaşına kadar devam etmemizi söyledi :)
ceren0660 hazelvemeyra bu sohbet çok uzadı bence kendizie iyi bakın sağlıkla kalın herkes birbirine akıl vermesin çok rica ediyorum:) Burada herkes fikrini bilgilerini beyan edebilir diye biliyordum ben.İsteyen istediğini yapsın tabikide .Eskiden insanlar bu kadar bilgiye bile sahip değilmiş hepimiz büyümüşüz işte bir şekilde…
hazelvemeyra ceren0660 evet burda herkes fikrini bilgisini beyan edebilir dediğiniz gibi bende onu yapıyorum ya zaten. 😃 sohbet uzadı diye kaçmanızıda anlamış değilim sizi yargılamıyorum ki sadece hiç 3 yaşına kadar mama verin diyen bi doktor duymadığımı söylüyorum siz bence başka bi doktordanda görüş alın normal değil bu çünkü. 3 yaşına gelen bi çocuk ( ki artık o bebek değil çocuk oluyo) dünyayı yemesi gerekir dişleri çıkmış oluyo yemesi oturmuş oluyo. Neden boşuna o yapay mamalardan vereyim bunu söylemeye çalışıyorum. Bide şunu okumuştum gereksiz yere demir alan bi çocuk (mamalarda oluyo ya demir onu kastediyorlar )10-15 sene sonra IQ testlerinde %15 düşüş gösteriyormuş uzmanlar mama kullanıyorsanız içinde demir olmayan mama tercih edin diyolardı. Sizde araştırabilirsiniz. Ben bilgimi paylaşıyorum yapıp yapmamak tabi kişinin kendisine ait iyi günler sizede
ceren0660 hazelvemeyra içinde demir oranı ve şeker oranı düşük mama kullanıyorum zaten Hanfendi tamam başka doktora sorarım teşekkürler.