bebeklianneninblogu
Biz 13 aylıkken bıraktık, 21 aylığa kadar gece mama içmedi, sonra birşey oldu çocuğa, ilk bir kere kalkmaya başladı, sonra 2-3 hatta bazen 4, çok sıkıntılı oluyordu bizim için, şuan oğlum tam 2 yaşında ve biz ani bir kararla mamayı hepten kesmeye karar verdik, bugün mamasız 3. Günümüz, ilk gün ve gece çok zorlandık, gece uyandı ve yarım saat boyunca mama diye ağladı asla susmadı, “mama bitti” “şimdi uyucaz” gibi kısa cümleler dışında birşey demedik, sarıldık falan, sonra sakinleşti ve uyudu, dediğim gibi bugün mamasız 3. Gün, ara ara ağlasa da o ilk geceki kadar çok ağlamadı hiç, o ağlama bizim kırılma noktamız oldu, artık mama gelmeyeceğini anladı diye düşünüyorum, bakalım bir haftaya hepten unutur herhalde