ElisaMom___ mihrican848_ o uyurken biberoni ağzına katmayı deneyin kucağında emzirirrken uyudu ya memeyi ağzından çek biberonu kat ben öyle büyüttüm kızımı egerki yine istemezse bebelac Gold bı dene benim kızım onu sevdi
livanurvealpinannesi61 kelebek671 persentile göre kilosu çok fazla buda obezite riski var demek dikkat edin bence. Oğlum 4 aylıkken 8 kiloya yakındı doktorlar kilosu çok fazla demişti kızmıştı
livanurvealpinannesi61 ruhpastasii size göre normal ama persentil baz alınır bebek çocuk kilosunda sizin üst sınırda buda obezite riski var demek yani
ruhpastasii livanurvealpinannesi61 bende bana göre normal demiştim, şuan 16 aylık 13.500 kilosu dediğiniz gibi obezite riski filan yok yani :)
Gzdzeynep kelebek671 benim kızım da o aylarda o kilolardaydı sadece anne sütü aldı ilk 6 ay. Mesela 9 aylıkken 11 kiloydu ama şuan 18 aylık ve 13 kilo merak etmeyin zamanla kilo alımı yavaşlıyor yaşıtlarıyla eşitleniyor kiloları.
turkkahvesiggg benim oğlum 4 ay 10 günlük 8500 kg normal dedi sadece anne sütüyle besleniyor bazı bebekler kilo almaya meyilli sanırım. emeklemeye başlayınca verirler takma :)
livanurvealpinannesi61 ruhpastasii 16 aylık 13.500 da çok fazla persentile göre kilosu fazla. Siz bilirsiniz tâbi.
livanurvealpinannesi61 ruhpastasii siz bilirsiniz ben persentili baz alarak dedim . Oğlum 12 aylıkken 11 kiloya yakındı çocuk doktoru kilosu fazla demişti ayına göre . Tombik değildi ama doktor görünüşe değil persentile baktığı için fazla buldu. Siz daha iyi bilirsiniz
seval868_ kelebek671 benim bebeğimde 3540 doğdu 1 aylıkken 5 kilo olmuştu mama ile beslendiği için yarın 2. Ay kontrolümüz var kesin bi 6-7 kg demesini bekliyorum doktorun ama inan hiç birşey olmuyor genelde zaten 6. Aydan sonra zayıflıyorlar hızlı kilo alan bebekler.