Kızlar bende 29 kasımda bebeğimi doğurdum 4400 allaha hiç bir sıkıntı yok şuan 2 aylık ve 7 kiloya yakın molfixte 3 numaraya geçtim yani ama tipine bakınca hiçte kilolu durmuyor çünkü boyu 68 cm nerdeyse ve 9 12 kıyafetler giyiyor her bebeğin gelişimi farklı doktorlar ilk hafta kilo verir üzülme dedi ama benim bebeğim sadece anne sütü alıyor ve ilk hafta kilo vermek yerine aldı . Doktorlarda şaşkın hatta doktorum iki memeyi verme tek memeyi ver gib konuştu mama veriyosan mamayı kes dedi bende dedmkş mama yok sadce meme 😂 oda dediki o zaman sıkıntı yok yani demem o ki bazı bebekler özellikle benim oğlumun kilosundakiler çok tombul duruyor ama benimki tombul falan durmuyor çünkü boyu uzun neyse bendr artık sorgulamıyorum niye böyöe diye sizde maşallah deyin annenin de nazarı değermiş💙🥰🐣