Minigim38 bılmıorumkı 21aralık adet baslangıcım muane edelım dedı baktı şuan belı degıl ama 17gunluk dedı yanı 2hafta 3gun memnun kalmadım açıkçası doktordan da haftaya gel dedı keseyı gorelım dedı sorucam ona acaba yanlısmı hesapladı yanlısmı soyledı