shiningmother34 Minigim38 ilk çocuklarımız aynı yaşta 😍 ekim doğumlu oğlum 2022 sizinde mi ekimde doğdu
merkursavascisi_06 Minigim38 görümce postunun devamında bi şey var mı diye bakmaya girdim bunu gördüm ay hayırlı olsun Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🧡 hamileliğinde bolca dua et kv ve görümce şerrinden korunmak için😅😅
Minigim38 merkursavascisi_06 ayy valla ya özellikle kaynanamın 😄çok teşekkür ederim Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Minigim38 Bebegimm1 ya gerçekten mi inşallah benimkide anlaşır, benimki şimdiden başla bebeği kucağına aldığımda kıskanıyor
Bebegimm1 Minigim38 daha şimdiden onu sıkmadan aşılamaya çalışın hayaller kurun birlikte doğumda en çok o merak edicek dokunmak isticek 🥰
hepyerdeyizz Minigim38 gebeleik haftası adetten sonraki günlerle sayılır . O yüzden 5 haftalık falan muhtemelen .
sweetyboys Minigim38 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim oğlum da üç yaşında yeni bebeğim oldu biraz zor ama çok keyifli
Minigim38 sweetyboys anlaşıyorlar mı benimki şimdiden başka bebeği kucağıma alsam indirmeye çalışıyor o benim annem çekil diye itmeye çalışıyor ağlıyor
Bebee Minigim38 ay maşallah bende kızıma kardeş istiyorum 2.5 yaşında bazen diyor anne benim kardeşim yok nerde kardeş diyor inşallah bana da tekrardan nasip olur dua edin 🥰💖