annecibebe mavi_123 Ben gittim sol ciğerde üşütme var bronşit var dedi ilaç yazdı sizinde öyle olabilir belki yada alerjik bir durum da olabilir
mavi_123 annecibebe nasıl tanı koydular? Bende pazartesiye randevu aldım göğüs hastalıklarına gittiniz dimi? Sizdemi aşırı öksürüyordunuz? Tedavisi için ne verdi ve geçtimi öksürüğünüz?
Minnakelifim mavi_123 bende faranjit oldum ama doktor antibiyotik önermiyoruz sakın kullanma dedi . Ne yapıcam ya çok kötüyüm