handan36 kesinlikle haklısınız,çoğu doktor tarafından bu antibiyotik baskısına maruz kalıyoruz milletçe(gereksiz kullanım haddinden fazla) Grafi çekilmiş akciğerleri temiz ise antibiyotiğe zaten lüzum yok. Hava da 0.25 vermiş olmaları gerekiyor o da kortizonlu olduğundan siz serum fizyolojik su ile açın o karışımı. Günde bir ya da iki çokça yeterli gelir
Bir de ek olarak göğüs yumuşatıcı balsamlar var tüm eczanelerde bulabilirsiniz onu da tavsiye ederim. Bir an evvel şifa bulsun bebeğiniz 🪽