Bebeğim 4 ay 11 günlük doktora gittik bronşit dedi. Antibiyotik verdi. Evde burun temizliği yapıyoruz ve 3 saate bir nebülizer uyguluyoruz makine aldık. Fakat doktor birde antibiyotik verdi. Fakat bronşit antibiyotik kullanılmaz diye biliyorum kullanmak istemiyorum. Çünkü etki etmeyecek bakteriyel değil kullanmamak konusunda yanlış mı yapıyorum