pink9 Evet normal eriyen dikiş şeklinde. Bizde şöyleydi bi sargı vardı pipiyi asıl saran bir de onun üstünde sargı vardı bandaj gibi. Bandajı ertesi günü çıkarın dedi o zaten kolay çıktı. Asıl sargıya da 3 gün sonra zeytinyağı dökün çıkarın dedi öyle yaptık kolayca çıktı ve sıfır ağlama. Hatta cuma oldu pazartesi akşam banyo yaptı. Bütün bandajlar çıkınca da bacoderm sanırım kremin adı antibiyotikliymiş onu verdi onu sürdük çıktığından beri şu an %90 iyileşti pembe oldu artık hani kırmızılık yok. Hiç ağrı kesici vermedim hatta dolven yazmış hiç içirmedim. Bi daha kontrole de gelmeyin demişti. Her bebeğin acı eşiği farklı sanırım