monaroza88 Klemp, lazer, dikişli bu tarz sünnet yöntemleri var. Hangisi daha konforlu.bilmediğim yöntemler de vardır belki. Tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim sevgili anneler🌸
sifirekran_bolkitap monaroza88 oğlum 52 günlüktü iyi bir hekim bulmuştuk o bize dikişli yöntemin bu ay için en doğru olduğunu söylemişti sorunsuz halloldu.😉
monaroza88 sifirekran_bolkitap benim oğlum 19 aylık. Maalesef doğduğunda pipide sorun vardı o yüzden yapmadılar. Beklemeniz lazım dediler. O sorun hallolunca anca şimdi yapılır dediler. Tam olarak 2 yaşına girmeden yapalım dedik.
pink9 sifirekran_bolkitap merhaba yorumunuzu ıyıkı gördüm bebeğim 52 günlük ben de bugün sünnet yaptırdım gündüz üçte sunnetten yarım saat sonra başladı ağlamaya emıyor ahlayarak emdı neyse eve geldık parol şurup ağrı kesıcı ver dedı doktır bır çay kaşığı verdık onu içti bır saat uyudu sonra Yıne ağlayarak uyandı ama nasıl ağladı gormenız lazım Bn de ağladım kızardı ağlamaktan zorla emzırdım anca emınce susuyor sonra Yıne ağladı dört saatte bır ağrı kesıcı şurup verbeklırısn dedı ayrıca saat başı da altını aç dedj pipi üstü gazlı bezle kapalı üstüne bolca zeytınyagı sür sabaha kadar dedı sızde nasıl oldur ne dedı doktor sabaha kadar saat başı bez açıp yağ dokecegım uykusu bolumecek nasıl olacak acaba ya gece zor mu geçer
MimarAnne0 monaroza88 büyük oğlum 2 aylıkken yaptırdım ve iyi bir hekim tarafından dikişli yapıldı çokta rahat atlattık küçük oğlum da 5 aylıkken dikişli oldu iki doktorumuzda o şekilde tavsiye etti
monaroza88 monaroza88 özellikle 19 ay sonrası yapanlar varsa hangi yöntemle belirtirseniz sevinirim. Doğduğunda pipide sorun vardı o yüzden yapmayı uygun görmediler. 1 yıl kadar geçince toparladı. 2 yaşına girmeden yaptırmak istiyorum.
sifirekran_bolkitap pink9 açıkcası ben calpol bile vermedim ilk işediğinde ağlamıştı. Başka ağlamadı hiç. Sünnetten yarım saat sonra dediniz aslındq daha lokal anestezinin etkisi bile geçmez, bu gün kolik gününe denk gelmişte olabilirsiniz. Biz kontrol ettik sık sık kanama filan olursa diye fucicort vermişti birde
ssbbyy pink9 yorumunuzu gördüm muhtemelen atlatmışsınızdır. Bizde yeni olacağız iyileşti mi bebeğiniz neden o kadar uzun sürdü ağlaması acaba
sifirekran_bolkitap sifirekran_bolkitap profilinizden diğer yorumları da okudum, bacaklara sıkı kundak yaptım bu çok doğru mu emin olamadım. Sabaha yazarsınız inşallah rahatca uyur yavrucağız. Bir de daha çok küçük çay kaşığı gibi ölçüler kullanmayın kilosunun yarısı kadar milim verirler 2.5 milim olur sizinki örneğin şırınga ile vermek daha doğru. Çay kaşığı ufak olur büyük olur çok gelir
pink9 sifirekran_bolkitap aynn ya Belkı de ağlayası tuttu ya bır çiş kaka yapmıyor sunnetten betı o aklıma takıldıgundyz üçte oldu sunnet gece şu an saat 2 ne kaka ne çiş yaptı sadece bır defa sunnetten sonra yaptı bır daha da yapmadı bez hep kuru
pink9 sifirekran_bolkitap merhaba bana mı dedınız evet ya kundak ıse yaradı fakat sunnetten sonra bır defa cış ysptı bır daha da ne kaka ne çiş yok bez kuru neden açana korktum emmesı de ıyı sunnet dun 15.00 oldu du an gece 2.37 hala kaka çiş yok kıvranma da yok gaz sancısı da yol mınık gaz çıkarıyor duyuyorum hatta
pink9 sifirekran_bolkitap merhaba ben çok kötüyüm ya bende aglıyorumçok sukurnkaka çiş yapıyor da hala çok ağlıyor ya anlamadım Perşembe günü oldu sünnet bugün cunattesı en son ağrı kesıcıyı parol şurup dün sabah aldı doktor da bır günden fazla vermeyın demişti ben de hatta bır gün gectı ertesi sanah Yıne de verdım ağlayınca her neyse bır daha vermedim anlamadım sünnetten çıkınca başladı böyle ağlamaya daha anestezı etkısı geçmeden daha ağrılar başlamadan ağlamaya başladı bugün 3.gun dün ıyıydı sakindi bugün Yıne ağlamaya başladı anlamadım acaba dersı nedır sureklı emzırıyorumm da aç değil bnce yarım saatte bır emıyor ağlıyor dıye altını zaten ıkı saatte bır pansuman ıcın acıyorum gaz masajı ayakları yıkarımkaldırma hareketı yapıyorduk normalde gazı çıksın dıye sımdı korkumdan onundanyapamıyorım pipisine temas eder de agrır dıye açıkçası kendı kendıne arada pıt pıt çıkarıyor gazını acaba yeterlı gelmıyor mu bu gaz çıkma ondan mı ağlıyor sızce yapsam da gaz çıkarma hareketı doktor da 24 saat geceınce sıfır ağrı olur dedı Hıc ağrı olmaz dedı anlamadım bugün 3.gun ağrı olmaması lazım Onzaman süreklı sallanmak istiyor sallıyoruz ıkı taraftan karşılıklı bazen de ayakta yürüyerek kucakta sakinliyor ama yatağa koydıgumuz an anında başlıyor bagırmaya 😢54 günlük atak haftası dedıklerı durum mı acaba ama sunnet oncesı de ağlıyordu da sanki bunladar degıldı ya ama onda sureklı gaz hareketı yapıyorduk sallama durdugu anda ağlıyor kızararak ağlaması zarar verecek dıye korkuyorum bu arada kundağı bıraktım sarma nedenım de acaba bacakları temas edıyor acıyor o yüzden mı ağlıyor dedım sardım sonra gerı açtım sadece bır gece öyle yattı
sifirekran_bolkitap pink9 çocuğunuzun tavırlarını siz daha iyi anlarsınız bu kadar vakit sünnetten ağrı olmaz normal den daha huysuz ise siz yine götürün bir ürologa enfeksiyon filan riski olmasın çok geçmiş olsun
pink9 sifirekran_bolkitap teşekkür ederim en son çare gıderım artık Pekı enfeksıyon belırtısı nedır doktora görüntü attım sorun yok şişlik akıntı ıltıhap akıntısı yok dedı anlamadım ben de parol şurup verdım rahatladı şuruptan sonra en azından uyudu
momas monaroza88 arkadaşımın oğluyla benim oğlum peş peşe oldu. O lazer oldu biz normal klasik. Çok pişman keşke normal olsaydı diyor. Biz çok memnunuz hiç sorum yaşamadık günlük hayatına devam etti daha kesildiği günden beri
pink9 momas merhaba benım oğlum da dıkışlı oldu üç gündür ağlıyor normal dediğiniz dıkışlı mı doktorumuz bıze dikişli dedı 15 gün ıcınde dıkışler erıyecek düşecek tekrar kontrole gerek yok dedı gazlı beş var pipide oraya saat başı bol zeytınyagı ve günde ıkı defa bır emfeskyın ılacı var onu damlatıyorum ağrı kesıcı şurup vermezsem de ağlıyor üç gündür sıddetlı ağlıyor
Yigidimmm monaroza88 iki oğlumda dikişli oldu bir hafta içinde dökülüyor zaten dikişleri rahattı bizim
pink9 Yigidimmm merhaba çok ağlama oldu mu acaba benım oğlum da dıkışlı üç gündür ağlıyor şurup verınce rahatlıyor
momas pink9 Evet normal eriyen dikiş şeklinde. Bizde şöyleydi bi sargı vardı pipiyi asıl saran bir de onun üstünde sargı vardı bandaj gibi. Bandajı ertesi günü çıkarın dedi o zaten kolay çıktı. Asıl sargıya da 3 gün sonra zeytinyağı dökün çıkarın dedi öyle yaptık kolayca çıktı ve sıfır ağlama. Hatta cuma oldu pazartesi akşam banyo yaptı. Bütün bandajlar çıkınca da bacoderm sanırım kremin adı antibiyotikliymiş onu verdi onu sürdük çıktığından beri şu an %90 iyileşti pembe oldu artık hani kırmızılık yok. Hiç ağrı kesici vermedim hatta dolven yazmış hiç içirmedim. Bi daha kontrole de gelmeyin demişti. Her bebeğin acı eşiği farklı sanırım
Yigidimmm pink9 ilk gün biraz ağladı bol bol emziyordum ben birde ilk doğum yaptığımda gelen sarınrenkli sütten ayırıp dolaba koymıştım onu içirdim çok iyileşşin diye ama doktorunuz sakınca görmediyse ağrı kesici verebilirsiniz dikişler kurdukça da rahatsız edebilir