dunyambebegim 3 sene önce ev sahibimiz evini satmaya karar verdiğinde evini 1 milyon 250 bine satışa koyacağını bize 1 milyona satabileceğini söyledi. Çok fazla dedik çıktık. Aynı anda aynı durumu yaşayan arkadaşlarımız ev almaya karar verdi. Biz 2 bin lira kiradan 5 bine başka bir yere kiraya çıktık. Şu an kiramız 30bin. Arkadaşlarımız 10 bin lira taksik ödemeye devam ediyorlar… biz hala keşke o gün kabul edip cesaretle o evi alsaydık diyoruz. Çünkü kiralar bu kadar artarken asla birikim yapamadık. Ödeme kolaylığı için daha küçük, bulabiliyosanız daha uygun bi ev alabilirsiniz tamamen sizin bütçenize göre elbette. Ama ev alın bence. Gittikçe zorlaşıyor.