dunyambebegim Biz eski evi satıp bu yenisini alırken kredi çektik. Bu evde beğenmediğim çok şey vardı. Ama o ara. Evler bir haftada 250 bin atıyordu .Eğer bu evi almasak paramız anında elimizde yok olacak bizde kiraya geçecektik. Oyüzden 3 ev baktık bu 3. Olanı aldık
Hatta bunu alacagımız gün ev sahibi 5 dk ya tapuya gelirlerse, olur bu iş, gelmezlerle ben satıştan vaz geçtim. Daha pahalı alan var demiş. Allah’tan olacak ya tapu yerinin kapanmasına 15 dk kala yetiştik. Halledilmesi gereken evrakları hazırlıyorduk çünkü. Yani demem şu 1 odada olsa kendi evin olsun. Kiraya para vermezsen para size kalır ve birikim olur. Başka güzel alırsınız.