oylesinebiri__ inanın hiç bilmiyodum ya düz örtü geldi arkasında asmak için herhangi birşeyde yok örtüyü direk yapıştırmaya çalıştık o da tutmadı koli bandıyla uğraştım boyayı kaldircak gibi oldu çokta sağlam olmadı zaten en son çare perde kaldı artık alırken aldımda nasıl sabitlerim diye düşünemedim valla 🙄