Kasaptan aldım 2 kilo ilikli kemik üzerine çıkana kadar su doldurdum kaynamayacaksın o suyu döktüm kanlı suyu iyice çıksın diye sonra tekrar su koyup düdüklüde 2,5 saat kaynattım ilikleri kemikten ayrılmış lokum gibi olmuştu kemikleri çıkartıp iliklerle beraber blendırdan geçirdim ilikleri atmadım yani karton bardaklara porsiyon yapıp buzluga attım