eayy rutin çocuk doktoru kontrolü oluyor, bir de aile dostumuz nöroloji doktoru oda aynı şeyi söyledi ama tabiki yürüteç önermedi, aldığımdan haberi yok:) desteksiz oturduğu için sorun yok diyorlar ama ne bileyim bununla ilgili bir post açıp öneri almak istiyorum tecrübeli annelerden