vmte saçma değil asla. Çocuk yürümeyi öğrendikten sonra kullanıyo diye kim söyledi bilmiyorum ama yanlış biliyorsunuz. Bebekler adım atmaya başladıktan sonra onunla yürüme antrenmanı yapabiliyor dengede durma konusuda bebekler zaten çok temkinli ilk zamanlar hızlı itebiliyor ama çabuk öğreniyorlar onuda yavaşlıyolar. Benim büyük kızım yeni yürümeye başladığında bi arkadaşım vermişti bizede çok kullanamadı ama kullandı yine önündeki oyuncaklarıyla oynadı falan. Küçük kızımda adım atmaya başlayınca hemen çıkardık şuan 10 aylık nerdeyse tek başına yürücek 1-2 adım atıyo. Emeklediği için çok kullanmıyor ama duvarlara tutunarakta her yere gidebiliyor pek yüzüne bakmıyor