@anonymous1
Hormonlarınız değiştiği için depresyon durumunda hissedebilirsiniz kendinizi bu inanın sizin elinizde değil, hatta tamamen fiziksel yani sizin yönetebileceğiniz bir şey değil beyninizle alakalı mesela serotonin azalır depresif olursunuz.
Ne iyi gelir farkındalık, gücünüzün farkına varın. Siz inandıkça ve davranışa döktükçe beyninizde kendini düzenler her şeyin yolunda gittiğine inanır.
Kendinize yüklenmeyin birden mutsuzsanız mutsuzsunuz, kendinizi zorbalamayın ve zorbalatmayın. Rutine dönmeye çalışın, insanlar size bir şeyler söylediğinde kurban rollerine girip üzülüp , tepki verecekler diye korkmak yerine içinizden geldiği gibi davranıp sorumluluk alın 3 aydır bu bebeğe siz bakıyorsunuz, ona ne kadar değer veriyorsunuz ki gelip burada bir sayfada başlık açıp yardım istiyorsunuz çok iyi bir anne olduğunuzun ve çoğu hemcinsimizin bu süreçlerden geçtiğini unutmayın🌸
Bir süre daha kendinizi gözlemleyin muhtamalen iyiye gideceksiniz ancak olurda kötü hissederseniz yardım alın gerekirse ilaç takviyesi. Sağlıklı mutlu bir anne bir bebek için sütten çok daha önemli.
Emzirme konusunda kendinizi şartlamayın, rahat bırakın zaten sonra bu rutininiz haline gelecek fark bile etmeyeceksiniz emzirdiğinizi belki. Hala kötü hissediyorsanız ve kendinize güveniyorsanız sağarak besleyebilirsiniz. Mama yardımıda alabilirsiniz. Bu sizin süreciniz kimsenin müdahale etmesine izin vermeyin( şartlarınızıda bilmiyorum böyle yazıyorum ama bazen yaşadığımız toplumlar buna izin vermiyor biliyorum, umarım imkanınız vardır🌸)
Vee en önemlisi geçecek bir kaç sene sonra neyle beslediğinize değil konuşmasına, tuvalet eğitimine odaklanacaksınız şuan bebeğinizin en güzel zamanları sizin sütünüze değil sonsuz sevgi, şefkat, merhametinize ihtiyacı var. Hiç birimiz mükemmel değiliz ama elimizden geleni yapıyoruz 😊🌸