nihlemm bence sabırlı olun her şeyden önce stres yapmayın zaman tanıyın biraz, benim kızımda mesela dün iştahla bitirdiği tabağını bu sabah 3 kaşık belli istedi. Zorlamadan biraz daha zaman tanıyarak severek yedirmek gerek. Ben çok konuşuyorum şarkı söylüyorum, oyuncak gösteriyorum vs o şekilde yiyor