Öncelikle herkese merhaba güzel anneler 🌸
Kızım 7 ay 20 günlük beslenmemiz gayet iyi iştahlı bebek 🧿 sabah yarım avokado 1 tam yumurta sarısı Labne bisküvi ve pirinç unu ekleyerek kahvaltımızı yapıyoruz, öğlen uykusundan uyanınca çorbasını içer, ( sorunsuz) sonra meyve püresi yer akşam da uyumadan önce aptamil gece kaşık maması veriyorum. Bu şekildea alıştı gece tok tuttuğu için güzel uyuyor benim son zamanlarda yaşadığım sorun her zaman yediği kahvaltıyı istemiyor pütürlü olduğu için öğürüyor, ben de ısrar etmiyorum açıkçası zorlamadan yedirme taraftarıyım sizin bebişler pütülü şeylere nasıl alıştı ? Yumurta sarısını koyunca kahvaltıda hemen bir öğürme, zeytinyağ ile elimden geldiğince eziyorum ama yine de istemiyor ? Sizler kahvaltı ne veriyorsunuz 🥲