tarcinkokusu14 My_son çünkü duvarlar kendini sürekli yeniliyor bizim yerden toprağa yakın laminantlrim kabardı hep sugurge pervazlarini çıkardık simsiyahti takmadık yenisi hava alsın diye biraz hala öyle duruyor kisa doğru takarız artık ,😒
Mucizem_0809 tarcinkokusu14 arnavutköy e canım başakşehir çıkmaz diye oraya yazıldım daha çok konut yapılcakmış o tarafa
tarcinkokusu14 Mucizem_0809 ay evet bende Arnavutköy yazdım aynı şeyi düşündüm çünkü bakalım hayırlısı ile ikimize de çıkar inşallah 🤲
Ebrs tarcinkokusu14 ben üstelik bu eve 1500 tl aylik kira veriyorum, senin tesellin en azindan dededen kalmaymis 😔
tarcinkokusu14 Ebrs kıyamam ya sen nerde oturuyosun ? Dededen kalma ama depo gibi biseydi 40 milyara yakın biz harcama yaptık kayinpederimde ayrı masraf yaptı çok masraf yaptık yani daha borcunu ödüyoruz hala 😒
Ebrs tarcinkokusu14 onun yerine yeni ev alsaydiniz daha kârlı olurdu, Allah yardimcin olsun canim ya 😫 ben kibristayim sagim solum deniz, her yer rutubet
tuuuucee tarcinkokusu14 offf bizdede var ya kokusu ayrı duvarların kabarması ayrı siyahlaşması ayrı rşyaların küf olması ayrı yıldım gayrı ya🤦🏻♀️ önceki evde yatak odasında sadece yatağın olduğu yerde vardı kokusu genel olark hep evdeydi ama yeni taşındık temiz evdi şimdi büyün duvarlar kabarıyo heryer simsiyah boyalar dökülüyo perdelerim küflendi artık siliyorm geçmiyo da
tarcinkokusu14 tuuuucee işte tam benim evi anlattın canım eşyalarım kabardı hep tulumde öyle rutubetten karardı altları duvarlar kabardı önceki evimde hiç bişey yoktu mis gibiydi ama kiralar o kadar faiski mecbur çıktık 😔 sen nerde oturuyosun canım
Ayfer1454 tarcinkokusu14 bim'e gelmisti bi ara aparitini aldik bide bunlarin icine koyulan tabletlerini de aldim benim evimde de küf oluyordu kokuyordu nem.aliciyi koyduktan sonra hic olmadi evin icindeki fazla nemi emiyor suya ceviriyor
Sinemeras tarcinkokusu14 annemlerin de ev öyleydi onlar alkolle silip çatıyı yatırmışlardı bir daha cikmadi