tarcinkokusu14 saripapatyaaa ben masraf yapmaya korkuyorum açıkcasi çünkü ne yaparsam yapım tekrarlicak gibi geliyor 4 te 3 ü toprak çünkü evin 😒
tarcinkokusu14 My_LiFee vakumlu hurç diye yaz Googleye bazen a101 e de geliyor canım onun içinde koy kapağından süpürge makinesiyle çektinmi tamamen havası kalmıyor içinde rutubet almiyo
[silindi] tarcinkokusu14 noluyorki eşyalarınıza canım benim evde de var biraz ama eşyalara falan bişey olmuyor
tarcinkokusu14 [silindi] demekki fazla olmuyor canım o kadar rutubeti ilaçla falan yok etmek mümkün olabiliyor ama benim duvarlar falan akıyor su şeklinde tavanlar siyah silsende tekrarliyo dolaplarimin içi hava almazsa bir iki gün kufleniyo mesela ki havalandiriyorum sık sık kışın bile ama evin kendisi rutubet olduğundan etki etmiyo ustaya aslında yaptirdik içini rutubete karşı ama malesef daha çok kustu
Cennetinsusu tarcinkokusu14 Başımız belada rutubetle 3 senedir evliyim. Bu seneye kadar yoktu. Bu sene felaket bi şekilde rutubet var. Odayı açtığım gibi buram buram kokuyor 😩 Her gün havalandırıyorum ama nafile kedi kumu aldık. Nem giderici aparat aldık. Yok bana mısın demiyor. 😠
tarcinkokusu14 Cennetinsusu gitmiyo gitmiyo o koku şuan okurken bile burnuma geldi başımı agritiyor çok fena bişey Allahım tez zamanda hepimize temiz ev nasip etsin inşallah 🤲
Mucizem_0809 tarcinkokusu14 arnavutköy e canım başakşehir çıkmaz diye oraya yazıldım daha çok konut yapılcakmış o tarafa
tarcinkokusu14 Ebrs evet denize yakın bir yerde birde evin alt katındayim yarışı toprağa bitişik el mecbur kalıyoruz 1750 kira odemekte zorlandık çok dedemizden kalma bir ev mecbur geldik ama çok zorladı beni hala zorluyor 2 yıllık evliyim eşyalarım gitti 😔
Ebrs tarcinkokusu14 ben üstelik bu eve 1500 tl aylik kira veriyorum, senin tesellin en azindan dededen kalmaymis 😔
tarcinkokusu14 Ayfer1454 nem alıcı ne canım bizde makine var ama sabahtan akşama kadar çalışsa da aynı yani pek değişen bişey olmadı
Ayfer1454 tarcinkokusu14 bim'e gelmisti bi ara aparitini aldik bide bunlarin icine koyulan tabletlerini de aldim benim evimde de küf oluyordu kokuyordu nem.aliciyi koyduktan sonra hic olmadi evin icindeki fazla nemi emiyor suya ceviriyor
tarcinkokusu14 Saksak amin kardeşim Allah razı olsun güzel duaların için salonum biraz daha iyi bebekliginden beri orada yatırıyorum orda yatıyoruz onunla mecbur düzenimiz pek kalmadı ama sağlık konusunda daha çok korkuyorum mal gelir yerine elbet 😔
Saksak tarcinkokusu14 Aynen öyle canım Allah gönlünüze göre versin inşallah yaz tamamyla geldiğinde sabahtan akşama camları açık bırakırsınız malum tam anlamıyla yaz gelmedi henüz kışa nazaran bi nebze de olsa daha iyi oluyo yazın
Kevserzulal tarcinkokusu14 canım kesin çözüm güldal çamaşır suyu kesinlikle tavsiye ediyorum bizim evde öyleydi bebeğimin burnu habire tıkanıyodu geçmiyodu annem güldal çamaşır suyunu boş cansın kutusuna koydu su falan hiç bişey eklemeden küflü olan yere sikti fırçanın başına bezi bağlayıp sildi 3 aydır küfün noktası bile çıkmadı bide günde 3 saat falan havalandir
tarcinkokusu14 Saksak evet yazın en azından koku olmuyor evde ama tabi yine havanın nemi çok olduğu için çamaşırlar falan rutubet kokuyor başımızı agritiyo o kokuda 😒
Kevserzulal tarcinkokusu14 canım kesin çözüm güldal çamaşır suyu kesinlikle tavsiye ediyorum bizim evde öyleydi bebeğimin burnu habire tıkanıyodu geçmiyodu annem güldal çamaşır suyunu boş cansın kutusuna koydu su falan hiç bişey eklemeden küflü olan yere sikti fırçanın başına bezi bağlayıp sildi 3 aydır küfün noktası bile çıkmadı bide günde 3 saat falan havalandir
Pamuk_Kizim tarcinkokusu14 2 hafta once bende ilk kez rutubet görmüştüm evde. Camasir suyuyla normal suyu karistirip sıkıp silerseniz kolay kolay bir daha olusmuyor ve ortam nemliyse bir sicak bir soguk oluyorsa her gun pencereyi açıp havalandırın mumkunse oturmadiginiz yer ise havalandirma hep açık kalabilir :)
tarcinkokusu14 Pamuk_Kizim evet kullanmadığım odaları mutfak banyo buraları gün içinde açık tutuyorum salonuda bir kaç saat açık tutuyorum orda oturuyoruz yatıyoruz çünkü
My_son tarcinkokusu14 ben rutubet ve kuf le yasamayi ogrendim cunku en son evi bastan asaga sildim temizledim aksama kadar camlar acikti kac gun bahar temizligi iste esim geldi nasil kuf kokuyo dedi o gunden beri umudum yok gececeginden
tarcinkokusu14 My_son çünkü duvarlar kendini sürekli yeniliyor bizim yerden toprağa yakın laminantlrim kabardı hep sugurge pervazlarini çıkardık simsiyahti takmadık yenisi hava alsın diye biraz hala öyle duruyor kisa doğru takarız artık ,😒