buglemmom bende ilk başta baby mom kullandım çekimi çok yoğun değil. Seçenekleri de kısıtlı ve sesi diğer cihazlara göre biraz yüksek.
Sonrasında mamajoya geçtim çekimi konforlu herhangi bi yara tahriş falan yapmadı.
45 günlüğüz şuan başlarda bi memeyi tutmuyordu şuan diğerini de tutmamaya başladı. Sürekli sağımla beslemek zorunda kalıyorum. Masaj moduyla yavaş sağım yaparsanız can yakmıyor bunun için bebeğinizin size zaman tanıması lazım bu da çoğu zaman pek mümkün olmuyor. Eller serbest almayı düşünüyorum ama ev cihaz doldu bende bu konuda arada kaldım açıkçası 🤷🏻♀️