gulcicekkync biraz öpmesinler 🫢 siz öpebilirsiniz sadece.
Geçmezse öpülmediği halde tekrarlarsa alerji veya egzama olabilir. Doktorlar da net bir şey söylemedi bize. Biri egzama diyip kortizon verdi, onu kullanırken geçti sonra yine tekrarladı, bir başkası da başka bir hastalığı için alerji damlası vermişti, o damla da geçirdi. Şu sıralar yine yanakları kızardı. 🥲 ne yapacağımı şaşırdım ben de. İkinci doktor kortizonu önermiyor, kullanınca geçse de yine çıkıyor işte boşuna sürmeyin dedi resmen. Yakında dördüncü ay kontrolünde tekrar soracağım bu konuyu. Bu üçüncü olacak her seferinde geçer kendiliğinden diyip gönderiyor ama yok yani