Geçmiş olsun benim bebeğim de 4 ay 20 günlük alttan iki dişi de patladı ve çok fenalardayız ağlaması içimi parçalıyor hiç bişey avutmuyor ancak temiz elimle masaj yaptığım zaman susuyor kendinden geçiyor rahatlıyor ama sonra yine çığlık çığlığa ne yapacağımı bilmiyorum artık gece uykularımız perişan oldu bir anda çığlık atarak ağlayarak uyanıyor. Tecrübeli hanımların yanıtlarını okumaya geldim 🙏🏻